2010/04/24

Unha física, un exame

- en relación con 'el carnaval de la física' -
I.Velaeiquí un exame:
1.Cunha lente de 2,5 Dp queremos proxectar sobre un lenzo (usado como pantalla) unha imaxe dun obxecto aumentando o tamaño deste 3 veces. Calcula a que distancia teremos que situar a pantalla e o obxecto da lente.
2.Unha lámpada introdúcese na auga (n = 1,33), no fondo do centro dun estanque e encéndese para iluminar o exterior do mesmo. Se queremos que a liminación forme un círculo de luz de 1,5 m de radio, quedando o resto da auga do estanque sen iluminar cara ó exterior, calcula a profundidade máxima que deberá ter.
3.Un espello ten de radio +0,35 m. Calcula a imaxe que dará dunha postal vertical situada a 0,35 m do seu centro óptico.
4.Dispoñemos de dúas lentes converxentes de f1 = 0,04 m e f2 = 0,08 m, e dunha montura que permite montalas cunha separación de 0,15 m. Se situamos un obxecto a 0,16 m diante da montaxe, calcula onde se formará a imaxe.
5.Un raio choca contra un obxecto de anchura 20 mm cun ángulo de incidencia de 30º, saíndo pola outra beira un raio paralelo a unha distancia 1 mm ó de entrada. Calcular n do material constitutivo do obxecto.
6.Unha luz de 4·1014 Hz produce electróns capaces de saltar un campo de x V. Se temos luz de 4,5·1014 Hz, os electróns son capaces de saltar un campo 20x V. Calcula a enerxía de extracción do metal.
II. Corresponde a 2BT, e vai sen criterios de corrección e sen facilitar de xeito previo o deseño curricular correspondente. A solución, aquí (ex. de 20100423)
III. A idea? Recibir críticas. Axustar un deseño do currículo a el ou (mellor) outro exame, variado deste, ó currículo. Axustar criterios de corrección. Definir as súas limitacións. Concebir unha ensinanza previa ou posterior axustada... calquera cousa que poda servir para mellorar. Aí están os comentarios para a relación.
Publicar un comentario
El Tiempo en Ribadeo - Predicción a 7 días y condiciones actuales.